12 мај, 2011

Deep Purple - Mistreated

О групи Deep Purple је писано овде.

Песму Mistreated су написали Ричи Блекмур и Дејвид Ковердејл. Снимљена је, као и остале песме на албуму Burn, у Монтреалу, новембра 1973, а албум је изашао 1974. године.

Burn, фебруар 1974. године

Музику за Mistreated је Блекмор написао неколико година раније, али је ипак није снимио. Када је почео рад на албуму Burn, Ковердејл је написао текст. То је једина песма на овом албуму коју пева потпуно сам. О снимању је рекао:

"Снимали смо од 23:00 до 07:30 ујутру. Први снимак је звучао грозно. Било је тако лоше да сам само сео и плакао, јер сам желео да буде добро. Следеће ноћи снимали смо поново и успео сам. Јако сам се трудио, јер сам знао да је од суштинске важности да се добије снажан емотивни квалитет који песми треба. Оно што сам желео је да неко ко слуша песму помисли: „знам о чему он говори“ и осети... Разлог што се нисам одмах успео је једноставно у томе што сам се превише трудио."

Након што се група распала 1976. године, Дејвид Ковердејл је наставио да изводи песму са својом групом Whitesnake, а Ричи Блекмур са својом групом Rainbow.

Нема коментара:

Постави коментар